Tuesday, October 19, 2010

semua org dah ade new life, aku ?

hey guys.. korg mesti da ade life sndiri kan ? ermm.. bestla kan.. aku mcmni jer, sampai bile ntah, aku tak yakin pada diri aku, aku mesti mengharap seseorg utk bimbing aku.. tapi dulu boleh la skrg xde lagi.. jiwa kosong beb.. ermm.. aku tak rasa aku da matang wlupun umur da smakin membsr.. my mom slalu ckp aku kalo ade mslh msti jadi lemah,lembik tak bole lwn mslh tu.. :P tapi apekan daya mmg tak mampu, aku hanya manusia biasa.. tak mampu melawan takdirnya.. :)) i rindu giler kwn2 i.. huhhh... tapi kwn2 semua da ade life sndiri, ade yg blaja,keje,da nak tunang pun ade.. bile la dpt kmpul cam dulu balik ? guys.. u all tak syg i ker ? u all tau kan i perlukan u all kat sisi i.. i sedihhh, i da la cpt touching, u all jgn tinggalkan i tau.. janji yer ? i love my friends... kat dalam hidup i ade kwn2 i dan family i jer.. bf pun i takde, sbb i rase sng hdp tanpa bf, i rasa jiwa kosong bile u all takde.. i takde sape2 lagi da.. u all pun tau kan i tak rapat ngan my siblings.. kalo i ade mslh i xtau nak cter ngan sape, i tulis blog ni pun i da rasa sedih,sebak tapi i tahan... u all jaga diri baik2 tau... sedihhh ohhh... :'((

No comments:

Post a Comment