Saturday, October 2, 2010

Malas nak buat citer sedih lagi da, buat citer aku masa dulu2 pulak...

Ramai yg cakap aku ni sombong tapi hakikatnyer takdela kdg2 jer.. Kalo dulu ye mmg aku sombong giler, aku ni dulu takut nak berkawan dgn org rapat dgn org, paling best dulu org nak knl aku,aku lari.. Haha.. Kwn2 sek dulu dtg uma aku menyorok.. Hehe.. Betul tak tipu... Pemalu sgt katakan, jumpa org senyum jer tak brani nak tegur.. Org tegur pun aku buat bodo jer buat taktau jer betapa belagak dan sombongnye aku sampai ade yg taknak kawan.. Susah betul sape nak kawan ngan aku dulu..kuar rumah pun tak, nak kuar depan uma pun takut.. Ayahmama pun risau jer... Hahahaha... Lawaknye... Sekarang... Ermmm... Sape yg kenal aku jer tau aku mcm mane... Kenal aku dulu baru tau aku sombong ke tak... :)

No comments:

Post a Comment