Thursday, October 21, 2010

apa ada dengan pengkid ?

huh.. bile citer psl pengkid teringat kisah lama, dulu aku dikejar oleh seorg pengkid time tu aku teman kawan g kedai, lepastu tiba2 ada sorg pengkid ni dtg tetibe jer dia ckp "hai awk, boleh kenal ?'' aku pun diam jer.. dia ckp lg "awk,jgn la sombong, nak no fon boleh?'' aku pun ckp ''tak boleh la..'' aku time tu kat atas motor tunggu kawan aku kat depan kedai, dia pun naik motor dtg sebelah aku sambil ckp ''nak no fon...''aku diam senyum jer.. kawan aku kuar dari kedai naik motor aku pun pe lagi terus pecut laju... dia ikut belakang plak, nasib baik ade jalan singkat aku pun masuk nasib baik dia tak nampak sampai uma jer aku cepat2 masuk dalam uma tak kuar2, fobia punye pasal... hahahaha.... disebabkan kejadian tu aku takut nak dekat2 ngan pengkid, bukan aku tak suka kawan wlupun aku ade kawan pengkid tapi takdela rapat bile terserempak jer atau dekat ngan pengkid bulu roma aku naik.. serammm... sumpah ! pengkid lalu ker senyum ker bulu roma aku mesti naik.. taktau kenapa.. huhuhuu... ape yg bestnye pengkid ni ek ? agaknye sbb dia teringin nak jadi lelaki kot.. huhu.. 

No comments:

Post a Comment