Monday, October 11, 2010

Aku redha dengan segala yg berlaku...

Ya Allah kau telah bukakan hatiku untuk kembali tenang dan kembali seperti dulu, jauhkan lah aku dari segala bencana yg tidak diingini... Aku pasrah dengan segalanya... aku redha andai itu takdirnya... Takpela mungkin tuhan nak berikan aku sesuatu yg lebih baik, sebelum ni aku down sangat2 tapi bila adanye kawan2 yg banyak memberi nasihat aku kembali tenang.. Thanks and love u so much guys tanpa korang siapa la aku... :) dan berikan aku masa agar aku boleh melupakan segalanya.. '' u know guys, i love that relationship..'' omg... Sangat sedihhhh... :'(, takpela lupakan seketika, citer pasal poli plak takde rezeki aku kat situ aku akan cuba lagi.. Korg doakan aku yer... Love u so much my friends... :))

No comments:

Post a Comment