Wednesday, October 13, 2010

Fobia menyayangi org

i close my heart for love and relationship with anyone including friends because i'm so phobia... omg... sudah sekian lama hati ini sakit.. aku tak sanggup lagi untuk menyakitkan lg, mungkin ini yg terakhir... 'bukan mudah untuk menyayangi seseorg bukan mudah juga untuk melepaskan seseorg' ianya seperti datang dan senang pergi dari hidup kita, adakah senang untuk kita terima ? oh tidak... ianya sangat menyakitkan... kita juga adalah manusia biase mudah tersentuh dan juga mudah kecewa.. aku tidak sanggup untuk menghadapi ini semua.. biarkan perasaan sakit hati dan kecewa hilang sendiri walaupun agak lama... aku juga punya perasaan... andai ini yg terakhir aku redha, andai ini takdir yg sudah tertulis untukku aku terima... (*__*)

No comments:

Post a Comment