Friday, July 30, 2010

terasa diri ini kosong sangat, inginkan perhatian

setelah beberapa tahun dan beberapa bulan hati ini kosong dan sepi tanpa sesiapa tak macam 2 3 tahun yg dulu, sering happy , sekarang yg tinggal hanyalah bekas2 kekecewaan yg pernah bermain dihati, inginku ulang kembali detik2 kenangan yg dulu tapi masa tetap tak boleh berundur hanya kenangan sering terbayang diminda, "ya allah ya tuhanku kau berikanlah aku kekuatan dan semangat untuk aku terus hidup tanpa dugaanmu ya allah aku manusia yg sering mengalah dan tak mampu untu menanggungnya, hanya padamu aku memohon ya allah.. Amin ya robbal'alamin... " bukan itu saja aku sering ditimpa banyak masalah, sampai bila dugaan ini harusku terima ? hanya airmata yg melanda diriku yg lemah ini, aku hanya berserah pada takdir, setiap apa yg berlaku memang ada hikmah tetapi aku sering melakukan kesalahan dengan org2 yg aku sayang, aku taktau sejahat manakah aku.. skrg aku hanya mempunyai kwn2 dan mama yg sering bagi nasihat, semangat aku hilang terus gara2 aku menipu seseorg, dia lah tempat aku menagih kasih sayang, aku sangat menyayangi dia, semangat aku terus hancur, kecewa menelan diri, airmata tak berhenti membasahi pipi kerana menyesali perbuatan aku pada dia, aku tak boleh terima semua ini sbb ini semua salah aku, setelah beberapa bulan berlalu baru diri ini dapat terima tetapi skrg diri ini menjadi sangat panas baran, suka memberontak seorg diri, aku pun tidak tahu kenapa, bila marah panas baran mula naik.. aku rasa terlalu tension, tekanan mula melanda diri.. sbb hati mula kosong dah takde sesiapa , perhatian hilang, kdg2 rasa sunyi sangat.. rasa terisi bila kwn2 ade disisi, skrg hidup pun terasa tak beerti.. aku mula menutup pintu hatiku untuk mencari ketenangan setelah kekecewaan berlalu, terasa inginkan perhatian sesorg tetapi hanya kekosongan hati melanda diri.. apepun skrg aku mula memasang azam didlm diri biarla aku saja yg tau.. maafkan kesalahan diri ini andai diri ini terlalu hina.. ampun maaf dipinta.. :(

No comments:

Post a Comment