Sunday, July 25, 2010

kawan2 yg gila ! sporting habis ! =)

ini dia kawan2 ku yg sporting abes ! wuhu... rindu gler kat dorg ni, sporting2 gak tapi kuat touching mesti ade, haha.. biasa la tu... ade sorg dlm pic ni yg sesat budak bwh umur, hehe... nama dia beeha... skrg umur 17thn, dia ni sengal2 sket budaknye, yg ku pelik kdg2 dia ni blur sket.. huhu, sorry... =) yg paling sporting dalam grup kitorg da semestinya la yien budak agk gila gak kekdg dia ni... kalo nak taw dia ni la yg jadikan aku seperti skrg, hahaha... ape dia ek ???? korg mesti nak taw kan ???? hehehe... jeng jeng jeng ! haaaahhhh !
masa form 4 aku mula rapat dgn dia sbb dia 1 kelas ngan aku, almaklumla dulu aku ni kan pemalu, pendiam dia ni la yg wat aku jadi kecoh smpai skrg asal jumpa jer kecoh tak terkawal... hahaha.... kitorg ni bole la dikatakan 1 kepala, tapi hati lain2.. huhu... oppss, pernah la gak gaduh ngan dia smpai nak bertumbuk2 tapi citer dulu... xpe... kite bukak citer baru... ni nak citer pulak pasal cik mila, dia ni seorg yg agak open, ssh betul kalo nak ckp secret ngan dia , dia ni agak terlalu jujur sgt orgnyer dan terlalu kurus dan tinggi, hahaha... mentg2 la aku rendah.. aku pun taktaw la mcm mana skrg ni aku bole rapat ngan dia ni... aku kenal dia pun masa forn 4 gak... dia ni bole dikategorikan kwn yg baik2 agk memahami jugak... dia seorg yg tabah... nak taw tabah pasal ape ? tanye la dia sendirri k.. ni nak cter pasal lg sorg kwn aku namanya syiqah dia ni sgt la sensitif, touching.. . tp seorg yg tegas, kalo mrh aku ni bole wat aku lari.. huhu... pernah putus kwn ngan dia sekejap tapi ok da.. sbb aku wat mcm takde ape2 yg berlaku... hehe... ni jela yg aku nak citer... xde ape2 lg nak citer..
sbb kwn2 aku ni ramai yg kuat touching.. k la sampai sini jer... daaaa =D

No comments:

Post a Comment