Sunday, July 25, 2010

aku tak gila !

kenapa ramai yg cakap aku ni tak betul , gila, sengal ????
hanya aku saja yg tau, aku ni bukanlah sebenarnya gila, aku rasa aku cuma hidup di dunia khayalan, ade yg cakap "nina berpijak dibumi yg nyata" dan ade juga yg ckp"nina tak abes2 lagi ke khayalan kaw tu" aku pun sbenarnya tak faham ape yg mereka maksudkan , lama2 baru la aku faham yg aku ni knonyer hidup dalam dunia aku sendiri, secara jujurnya la aku ni cuma ada mslh cepat naik angin senang kata panas baran.. dulu aku ni bkn la begitu tetapi sejak akhir2 ni aku menjadi tidak tentu arah selalu tension dan stress menyebabkan aku menjadi panas baran, nak mengamuk kadang2 bila hati tengah panas aku suka buat sesuatu benda diluar jangkaan, contohnya mcm mrh org tak tentu pasal atau ade jer benda nak dibaling or disepak.. kdg2 rasa tertekan sgt... huh.. pernah sekali aku hentak kepala kat dinding, rasa nak pecah jer kepala ni... sekarang aku hindar daripada sedih,kecewa lg.. cuba mencari kehidupan baru... my parents saje taw aku ni mcmmane so jgn la anggap org mcm aku ni gila... hahaha... kdg2 kita cuma perlukan perhatian , bila tiada perhatian kita rasa diri kita ni sunyi, so lama2 syaitan mengusik jiwa kita yg sunyi menyebabkan kita jadi bertindak diluar jangkaan.. aku sedaya upaya mengelakkan diri dari syaitan.. apa yg penting solat 1st ubat yg tenang or sakit.. walau apa pun yg terjadi kita perlu simpan semua mslh disebalik senyuman, jgn pulak ade mslh buat benda yg bukan2 mmg aku pernah rasa mcmtu tp ape yg kita buat tu slh takde guna jugak... ok.. renung2kan, sekian... wasalam.. :)


p/s: jangan fikir org yg suka mengamuk tu gila ! haha .

No comments:

Post a Comment