Tuesday, July 17, 2012

wahai hati

tetibe jatuh airmata nie bile teringat kat akak :'( hmm, kenape besar sgt kasih sayang aku pada dia ? aku sendiri tak pasti wahai hati tolonglah aku.. tersimpan seribu duka dan luka dalam hati nie yg dah tersimpan lamaa, kenapa susah sgt untuk aku melupakan dia ya allah.. betapa aku sangat menyayanginya sehingga kini, mungkin sbb aku pena berjanji pada diri aku yg aku takkan lupakan dia sampai bile2, ya allah betapa sakitnye aku rase.. sbb kau aku terpakse berhenti blaja dan buat perkara yg tak patut, knape kau snggup mengkhianati kasih sayang aku akak ??? nina sayang akakkk ! hanya tuhan saja yg tahu.. hmm . nina dah jmpe peganti mcm mane nina sayang akak mcmtula nina sayang dia.. tapi masih samar2.. nina taknak jadi mcm dulu, nina sayang dia.. setiap kali nina teringat dia msti tringat akak.. taktahu knape.. sayang tu takbole dibuat main kalau silap langkah sakit hati, kecewa ! aku taknak jadi mcm dulu lagi, tolonglah hambamu ini ya allah.. :'( jatuh airmata ini......

No comments:

Post a Comment