Monday, July 16, 2012

17.07 :)

hari ni 17 julai 2012 birthday Farah Shariza Happy birthday dear, may god bless you, love you so much ! <3 sedihh tahun nie tak dapat nak celebrate same tapi takpela yg pnting hari2 aku da wish kan, hm. jaga diri baik2 kat poli tu k, jgn buat yg bukan2, jangan tinggal solat, jangan tinggal makan wlupun puasa, jaga kesihatan, blaja rajin2 dan jangan lupa aku yg nun jauh disini k.. haha.. hm. aku mintak maaf tak dapat bagi hadiah yg berharga dan aku pun taknak kau mengharapn aku akan bagi hadiah tapi aku nak kau tahu hadiah yg paling berharga untuk kau adalah kasih sayang aku dan kasih sayang kau sebagai seorang sahabat untuk aku dan kau menghargai apa yg aku dah buat selama nie aku rasa tu pun dah cukup dan tak perlu nak bagi hadiah yg mahal kalau mahal tapi akhirnya persahabatan tak kemana pun tak guna jugakkan. tapi aku mintak maaf kalau aku bukan sahabay yg terbaik untuk kau tapi aku buat apa yg allah dah berikan kat aku, allah bagi aku sahabat yg baik mcm kau dan untuk sembuhkan hati aku yg pena luka dulu untuk menyayangi seseorang, aku cuma nak kau tahu aku sayang kau sangat2 cmne aku sayang kakak aku dulu, tapi sayang yg pernah hadir takkan pernah hilang mcmtu jer, so i hope this relationship forever k, this relationship because of god. kita pun taktau yg kita akan jadi sahabat, harap sgt sahabat nie dunia akhirat k.. walaupun selalu gado, setiap masalah ada jalan penyelesaiannya. ok jaga diri baik2 ye, dgr cakap ibubapa, love yaa <3 :)

No comments:

Post a Comment