Friday, November 4, 2011

kenapa ? jeles ?

buat seseorg yg jeles sangat ngan aku sebenarnya aku da lama sabar dengan kau, kau suke ambil kesempatan dalam kesempitan nasib aku diam jew kalau tak da lama aku debik muka kau, kau nak tau knape ? kau da tau dari dulu aku mmg rapat dengan dye yg kau nak sibuk2 nak tau pasal kitorg nape ???  kau suke cakap yg bukan2 depan kami kan, kau memang saje nak hancurkan hubungan persahabatan kitorg kew ? selagi aku bole sabar aku sabar beb tapi memang nampak sangat yg kau nie jeles bile aku mesra depan kau kan ? haktuihh syiaalll lahhh.. siap kau kuar ngan dye post kat fb la bagai, saje nak buat aku sakit hati lak.. memang takla kan.. aku xtau ape yg kau nak sebenarnya.. kau nak kawan ngan dye bole tapi knape kau mcm takbole tgk kitorg ni rapat.. org lain sedia maklum aku memang dah lama rapat dengan dia dari dulu lagi laa.. cakap la ape yg kau n org lain nak cakap, like a lesbian ? gayles ? and everything what u want to say, i don't care ! WHATEVER ! stupid , useless.. WTF ! benda2 mcmnie aku da lali laa.. mampos la org nak cakap ape pedulik ape aku, yg pnting aku ngan dye jew tau . . macam bodow jew..

P/S : tak salah kite nak rapat ngan sape2 pun..
jangan sesekali nak rosakkan hubungan org k.. 

No comments:

Post a Comment