Monday, November 7, 2011

ape sebenarnya ???

dulu aku ade adek angkat sampai skrg pun aku still anggap dye adek aku but skrg aku dapat tau dye ngan kawan aku, kawan aku plak dulu dye slalu kutuk2 adek angkat aku nie tapi skrg ehmm... dorg ni in relation kakak n adek.. luluh hati nie taktau nak ckp cmne.. sedih, kecewa semua ade.. sebak rase.. dan aku takkan cakap dorg nie perampas.. apekan daya sejak aku masuk blaja dorg da lain sgt ngan aku tibe2 aku dapat tau dorg nie rapat, perrgghhh ape bole buat bersabar jelaa.. kawan yg lain pena cakap yg kawan aku nie bile da dapat kawan baru lupe kawan lama tapi memang betul dye da lupe kawan2 lama dye.. k takpe la aku tetap bole terima tapi bile aku dapat tau nie..  walau sedih, kecewa aku tetap kena terima gak.. aku doakan yg terbaik jelah utk korg k.. life must go on right.. adek angkat aku da khianati aku sendiri k fine.. teruskan. sedih dow org yg aku sayang buat mcmtu.. da biase mcmnie kasih sayang memang takkan pernah lama.. hanya tuhan jer yg tahu betapa sakitnye kasih sayang itu dipermainkan..:'((

No comments:

Post a Comment