Thursday, June 9, 2011

sakit sangat !

sakit atau penyakit bukan kite mintak tetapi ia yg datang dengan sendiri, ehmm.. andai kata 1 hari nanti aku  tibe2 tak bernafas lagi, aku nak semua org yg kenal aku dan aku kenal tau AKU SAYANG DORANG SANGAT2, disaat ini aku masih mampu bertahan kesakitan ini walaupun perit, tak pernah sorang pun tau aku merasakan kesakitan ini, sakit sangat !!!!! 1 malam yg aku tak pernah rasa mcmtu, rasa kepala aku ni sakit sangat, tangan sejuk, degupan jantung tibe2 perlahan aku fikir masa tu aku takkan ade lagi kat dunia ni, tapi mungkin tuhan bagi aku untuk hidup lagi.. TERIMA KASIH YA ALLAH ! sakit adelah untuk menghapuskan segala dosa2 kecil.. sakit itu masih ade dan ia akan datang menyerang aku bile2 masa jer, jika aku tak mampu untuk bertahan mungkin tiada lagi aku untuk hari ini.. I LOVE YOU.. <3 takecare =,=

No comments:

Post a Comment