Sunday, June 27, 2010

~aku~


Assalamualaikum…aku adalah aku SITI NUR AMANINA yang semakin dewasa kini aku berusia 18tahun.. korang boleh panggil aku ape saje korang suka, family aku panggil aku nina arwah nenek dan arwah pakcik aku panggil aku ipun sebab dulu mase kecik2 muka aku cam jepun, huhu… aku seorang yang suka memberontak,kuat merajuk,sensitif yang paling aku tak suka orang buat aku marah,bila aku marah aku akan betul2 marah,yang mungkin korang taktaw pasal aku,aku ni pedendam sebab aku susah untuk benci orang bila aku dah benci aku akan dendam kalo korang baik ngan aku,aku akan baik ngan korang awas hah.. aku anak ke 3 dalam adik beradik semuanya ade 7orang dalam adik beradik aku paling degil keras kepala dan tak dengar cakap. Aku seorang yang suka/selalu bersendirian,aku ni nak cakap baik xdela baik sangat tapi sederhana je.. tapi ade gak orang cakap aku ni baik tapi aku tak rase pun mcm tu, sbb aku ni suka wat orang sakit hati, orang boleh wat aku tapi aku jenis tak wat orang aku akan pendam dalam hati.. bila da sampai waktunya aku lepaskan lah.. orang yang rapat dan kenal aku je taw sape aku sebenarnya.. aku nak kawan ngan orang yang betul2 nak kawan ngan aku jujur dan ikhlas bukan sebab nak amek kesempatan, ko boleh tipu orang lain tapi ko tak boleh tipu aku.. citer pasal kawan ni bila time kuar ngan kwn2 dorang suka kenakan aku, ckp aku gemokk ar.. ramai panggil aku gemokk tapi aku xdela gemuk mane.. huhuhu.. aku teringat masa zaman2 sekolah dulu selalu kena buli ngan kawan2 kdg2 mmg sakit hati tapi aku fikir “just for fun” skrg tak lg sbb dah jarang jumpa.. semua orang aku kawan ngan orang gila sekalipun tapi bila kawan aku menfitnah aku,aku masih boleh anggap dye kawan aku sebab…. Aku tak sejahat dye.. biar tuhan yang membalas ape yang dye wat.. ermm… nak citer pasal peribadi plak hahahaha… tidakkk…. Aku kalo dah sayang sesorang aku akan sayang dan takkan lepaskan… cehh ayat poyo plak erk… k la sampai sini jer cter aku nnt ade cter terbaru aku sambung blek k… ;)

No comments:

Post a Comment