Sunday, March 27, 2011

duit hilang !

ehmm... agak bengangkan bile duit hilang kat ostel, hadoyyy... aku pun taktau sape yg curik atau terambik duit aku sila la pulang balik, dah 2x kot, aku taknak tuduh sape2 dan aku sendiri pun taktau sape.. time tu aku mmg da takde duit langsung tau tak.. kalau takde duit boleh pinjam jgn curik, kalau nak aku bagila... mmg aku slalu ditimpa masalah jer.. sedihnyer tak terkata...:'(( aku tak minta org simpati tapi aku minta org fahami.. sejak aku duk ostel mcm2 perkara terjadi tapi aku tak pernah salahkan sesape, aku senang duk ostel rmai kwn2, tapi tulah bile benda mcmni terjadi taktau nak salahkan sesape dan aku tetap akan salahkan diri aku sendiri, kenapa aku lalai ???!!! kalau la aku jaga time tu mesti benda ni tak berlaku.. balik uma ayah, mama da marah2 tension aku dibuatnye... arghhhh !!!!!!! -_-''

No comments:

Post a Comment