Monday, December 27, 2010

maaf , aku tak sempurna (;

ehmm . maaf aku tau aku tak mampu untuk buat org lain bahagia tapi aku harap korg bahagia, aku tak mampu nak jaga hati org dgn baik tapi aku cuba untuk jaga hati aku, aku mintak maaf . selama ni aku banyak korban kasih sayang aku untuk org yg aku sayang sangat2, aku da fobia dgn semua tuh, aku taktau kenapa, yeah i'm still remember her , walaupun dah lama berlalu tapi kenangan sering muncul dlm ingatan , aku pendam perasaan itu lamaa... hati org aku kena jaga, tapi hati sendiri sape pulak nak jaga ? aku sedaya upaya nak jaga hati org lain kalau aku tak mampu aku mintak maaf, aku bukan yg terbaik yg korg nak . kalau dah sayang seseorg lebih dari segala2 nya bila terlepas dari genggaman rasa betapa sakit dan peritnya nak hadapi semua tu, lama aku nak sembuh dari semua tu aku hrp selepas ni aku dpt lupakan semua tu dan bina kehidupan sendiri, aku cuba berdiri di atas kaki sendiri, dan akan cuba menerima apa yg akan terjadi selepas ini . hrp2 selepas ni aku akan mendapat kebahagiaan seperti dulu . ehm . ilysm ♥ .

No comments:

Post a Comment